You are not logged in.
Melkeen tammikuu ohi ja ei lankaa vielä :o
https://blog.tracon.fi/blog/2017/01/25/ … missa-2017
Olisko tän vuoden pre-miitti se perinteinen nomukeissi, vai joku halvempi pleb-tier tapaaminen köyhälistön suosimassa juottolassa?
Väärin suoritettu, osallistun silti puistoilun muodossa
Everyone has a belief system, B.S., the trick is to learn not to take anyone's B.S. too seriously, especially your own.
No one is free as long as someone is in prison.
on kyllä ihan kelvoton
EDIT: eksynen silti johonkin lähimaastoon
Last edited by ksg (2017-01-27 09:21:11)
i can't wait to live in the moment
Mä lupaan muodonmuuttaa itseni sorsaksi ja puistoutua.
Posts without effort are like wiping your ass once: it doesn't really achieve anything, regardless of it being under a dedicated subforum. But let's get real, it's summer.
Olisko tän vuoden pre-miitti se perinteinen nomukeissi, vai joku halvempi pleb-tier tapaaminen köyhälistön suosimassa juottolassa?
2 votea köyhälistöön eikä yhtään ehdotusta langassa
tupsu, ofc we will
Lipunmyynti alkaa huomenna
Ålso, koska strawpoll aktiivisuus on huimaa, en ainakaan itse ole nomukeissejä järjestämässä (voi olla että olen muutenkin töissä perjantaina conissa, lol). Suosittelen että he ketkä halajavat kokoontuvat mieleiseensä paikkaan syömään ja/tai humaltumaan omin apuinensa ilman suurempaa organisointia.
Zertap sanoi että IppE käski postata tänne siitä, että soitan Trapconin ikärajattomissa iltabileissä. Tulkaa kuuntelemaan paskaa IDM- ja rytmipelipainotteista musaa.
Oon kanssa soittamassa Assylauantaina Helsingin keskustassa Akusmata-galleriassa, eli sinnekin sit vaan kaikki ketkä on siellä. (kyseinen keikka on paljon ambientimpi ja psykedeelisempi keikka)
Moi pitää mennä takas epäaktiivisuuteen.
Zertap sanoi että IppE käski postata tänne siitä, että soitan Trapconin ikärajattomissa iltabileissä. Tulkaa kuuntelemaan paskaa IDM- ja rytmipelipainotteista musaa.
Oon kanssa soittamassa Assylauantaina Helsingin keskustassa Akusmata-galleriassa, eli sinnekin sit vaan kaikki ketkä on siellä. (kyseinen keikka on paljon ambientimpi ja psykedeelisempi keikka)
Moi pitää mennä takas epäaktiivisuuteen.
I have a feeling they'll forget to post this themselves, so:
:(
(´・ω・`)